2009年2月19日 星期四

I'll Say I'm Sorry Now

是 follow Colin Firth 看到的片 "Than she found me"
然後聽到的歌

"Than she found me" 是不錯的片
很多人以為故事是在講領養
但據說是在講背叛

畢竟, 人生嘛
It's life.

我看了兩三次才覺得自己有理解那些感覺
我媽說是我太年輕

我也只好聳肩.

片尾曲的詞曲很輕易的走到我心底
有時候歌詞讓我想哭
so touching!!!

找不到原唱者的 mv
放電影片段版本是私心
因為其實這個版本剪的怪怪的
順序跟感覺都不太對

Helen Hunt 除了主演之外還是導演
為了符合她認為的女主角扮相
在裡面大素顏
請不要被嚇到XD

Colin 演了個內心脆弱的男人
脆弱的有點神經質
但很能理解
我媽都看得出來XD



"I'll Say I'm Sorry Now" by Shawn Colvin.

I'm gonna let you down, I know that now
Make you cry, I know I will
And why should you believe I would never leave
Or that I'll be here still

For all the by and by
And hard as we try
The boughs breaks and the craddle falls
For everything I do that will tear at you
Let me say I'm sorry now

So you can sing our song
You can get it wrong
You can kiss the rock of ages
And in your wildest dreams
You might see between
The liars and the sages

You can walk a while down the mystery mile
You can beat the drums of freedom
And in love and war
Through the rush and roar
You just call 'me like you see 'em

沒有留言:

張貼留言